مازیار فلاحی


.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

          

صدات محشــــــــررره!!!!





نظرات شما عزیزان:

NeGin
ساعت1:07---9 شهريور 1392
وااااااااااااااااااایییییییییی یی!!!الهیییییییییییی جیگرش برممممممممممم!الان دارم آلبوم جدیدش روگوش میکنم!حتمابخرششش!!(لعنت به من)

بهور
ساعت15:16---26 مرداد 1392
وقتی مادرم کودکی ام رازیرچادرسیاهش قایم میکردشایدنمیدانست که...؟؟؟زمانی جوانی ام راسیاهترازچادرمشکی اش خواهدکرد.
پاسخ: بهار چه ربطی داشت خو مو نفهمیدم....


yas
ساعت15:16---26 مرداد 1392
در حال حاضر جمله قشنگ ندارم واست بذارم ...



حال سرچ کردنم ندارم شرمنده دیگه ..
پاسخ: شما همینجوری واسه ما معمولیم حرف بزنی قشنگه آبجی.... نیازی به جمله ی قشنگ نیس


yas
ساعت15:08---26 مرداد 1392
آفرین دخملم .. دروغ بگی میدمت نمکی ببرتت ...

yas
ساعت15:01---26 مرداد 1392
بی خیال مهم نیست ..



ما همیشه راست میگم کوچمــــــــلو
پاسخ: خوب موم همیشه راس گفتوم


yas
ساعت14:52---26 مرداد 1392
بیا ببین یه مریمی چقدر برا پست آخرم کامنت گذاشته ..دمش گرم اوووووف
پاسخ: ندیدم اووووووووووووف


yas
ساعت14:49---26 مرداد 1392
باورکن اگه دست من بود همه لوکسو پرشینو میهن و...بلاگو برمیداشتم فقط بلاگفا میذاشتم بمونه ...اینای دیگه مثل لوکس بلاگ جون آدمو می گیرن بابا.خودم فهمیدم اونا چیه میاد واسه فاصله ایه که میدم...اما اینا شوخی بود برادر من ناراحت نشو...

وبت خوبه اما یه انتقاد: وقتی آپ میکنی پست زیاد میذاری کم کم بذار تا کامنتای پستات زیادبشه از نظرمن که اینجوری بهتره حالا خوددانی گوگولی مگولی..
پاسخ: آره راس میگی


yas
ساعت14:36---26 مرداد 1392
یه سوال دارم : چرا تو وب تو همش از اینا میاد وسط نوشته هام؟؟؟





..





فقطم همین جا این جوری میشه ها ...



جمع کن این وبتو بابا ...



همه چیش عالیه جز لوکس بلاگش...
پاسخ: لوکس بلاگ خوبه بابا


yas
ساعت14:34---26 مرداد 1392
اشتباه گفتی خواهر !!!



بد پسند نه !!!



سخت پسند ...



این جوری نبود که باید هرکسیو وارد قلبم میکردم...

نه اون استسناها ...


پاسخ: بابا جون استاد فلسفه دیگه عدس پلو هم آره؟؟؟؟؟ من از شما میپرسم غذارم باید وارد قلبت کنی؟؟؟ اگه اینجوریه که من باید هر روز سبزی پلو با ماهی بخورم...


yas
ساعت14:23---26 مرداد 1392
خسته نباشید . تازه گرفتی مطلبو؟؟؟



اه اه اه اینقدر از عدس پلو بدم میاد...



خدایا شکرت ولی عدس پلو نیست که دکمه پلوئه ساچمه پلوئه ...



الآنم به زور پیچوندم اومدم بابا وگرنه باید کلی دکمه میخوردم...
پاسخ: بد پسنددددددد


yas
ساعت14:11---26 مرداد 1392
آره بوش محشره..

هی رفیقت هم حقیقت محض بود ...

من تا 4 اینجا جولان میدم ...


yas
ساعت14:08---26 مرداد 1392
کدوم عکس ؟ بالاییه یا پایینیه؟
پاسخ: پایینیه....


yas
ساعت14:07---26 مرداد 1392
هیچی بابا اون آپه مال قبل از اومدنت بود ...



من کلا عاشق اسم یاس ، رنگ یاسی و گل یاسم...

اصلاد علاقم بدجور عجیب غریبه گل یاسو از آدما بیشتر دوست دارم حتی...

فکر کن...

اما از یاس خواننده بدم میاد ...کلا از رپرها وآهنگاشون بدم میاد فقط یکی یا2تا آهنگ اونم قاطی...
پاسخ: بوش روانی میکنه آدمو...


yas
ساعت13:53---26 مرداد 1392
آهنگ وبمو میشنوی ؟؟؟؟



عاشقـــــــــــــــــــــــش م حقیقته محض میخونه ...



کلا آهنگاشو دوست دارم...


پاسخ: متنش واقیه اما صداش قشنگ نیس اصن...


yas
ساعت13:50---26 مرداد 1392
به این عاشقای بدبخت چیکا داری؟؟؟



البته زوج اولیه مرده یه قصدی داره از جمله خواستگاری...



چه دل خوشی دارن اینا بابا دمشون گرم...
پاسخ: اصن باس اینجوری باشه...


yas
ساعت13:48---26 مرداد 1392
به ما چه بابا بذار خوش باشن ..



زن و شوهر کلی حال کردن بااون همه تبریک...



البته به طرف مقابلتم بستگی داره تو عشق



( که کیلویی چنده و مگه حالا پیدا میشه؟؟؟)



همه چیز برا ی عاشقو معشوقش قشنگه ...



یعنی همه چیــــــــــــــــــــــــزا ..
پاسخ: متقاعد شدم


yas
ساعت14:27---25 مرداد 1392
یعنیییییییییییی عاشقــــــــــــــــــــــــــ شم .. دیووووووووووونشم ...



بجز تو همه ی کیسه کشا فداش ...
پاسخ: من دیوووووووونه ی صداشم وای آرامش منو دیوونه میکنه!!! به سلامتی آبی دلان صلوات...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





25 / 5 / 1392 13:20 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§